سرویس PSNow  که از سال 2014 توسط شبکه پلی استیشن افتتاح شد این امکان را به کاربران شبکه پلی استیشن می دهد که بتوانند بازی های کنسول های قبلی را هم تجربه کنند البته در بستر اینترنت و تعدادی بازی مشخص.سرویس PSNow از لحاظ شباهت بسیار شبیه  Netflix می باشد.

تعداد بازی های در حال حاظر در شبکه PSNow  قالب بر 500 عنوان می باشد که همیشه در حال گسترش هست.برای دیدن لیست کامل بازی ها اینجا کلیک نمایید.

با خرید این اشتراک شما می توانید بازی هایی که روی کنسول های PSP , PsVita , PS2 , PS3 , PS1 توسط سونی برای سرویس PSNow در نظر گرفته شده را بازی کنید.

حداقل سرعت لازم برای اجرای بازی ها در شبکه PSNow   طبق گفته سونی سرعت 5 مگابیت می باشد .

( با توجه به تغییرات اخیر سونی ، اکانت های پلاس 14 روزه فاقد اشتراک PSNOW می باشد )

باید توجه داشته باشین هنگام استفاده از این سرویس به دلایل نوسانات اینترنت در ایران ممکن است با لگ های زیادی در بازی روبرو شوید.

با توجه به متوقف شدن اشتراک Psnow توسط سونی و جایگرین شدن اشتراک های پلاس اسنشیال ، پلاس اکسترا و پلاس دلوکس یا پرمیوم پیشنهاد می شود مقاله تفاوت کامل پلاس های پلی استیشن رو مطالعه بفرمایید.

6 دیدگاه

  • سلام.وقت بخیر
    یه سوال اگه من یه اکانت پلاس14 روزه بگیرم و ps now رو هم فعال کنم بازی هایی رو که ازش دانلود میکنم بعد از 7 روز قفل میشن یا میتونم بازی کنم ؟
    و اینکه ایا این روش قانونیه که هر 14 روز یا 7 روز هی یه اکانت جدید به کنسول وارد میکنیم؟ بن نمیشیم یه وقت؟

  • در رابطه با این که بعد از اتمام اکانت اول اقدام به فعال سازی اکانتهای 14 روزه دیگر نمایید تا به این لحظه خبری بر غیر قانونی بودن ان در هیچ کجا گزارش نشده که این کار توسط سونی غیر قانونی هست و حتی 1 گزارش هم شنیده نشده که اکانتی بن بشه البته تا این لحظه…اما ممکن است در اینده سیاست های سونی دچار تغییرات شود.
    در رابطه با ادامه بازی های PSNOW روی اکانت اصلی بعد از اتمام اکانت اول اطلاعی ندارم اما بازی های رایگان ماه فقط روی اکانت خریداری شده قابل بازی کردن هستند و بعد از 2 هفته قفل خواهند شد و با خرید اکانتی دیگر هم قفلشون باز نخواهد شاهد.

  • اقا من بازی دانلود کنم از پی اس نو بازم نت ۵ مگابایت میخواد

  • سلام من یه ps now 7 روزه گرفتم و دارم بازی دانلود میکنم
    امکانش هست که بازی ها بعد از این 7 روز قفل بشن و با خرید یک اکانت 7 روزه دیگه باز نشن ؟
    منظورم اینه که این 7 روزه تموم شه یک 7 روزه دیگه بخرم باز نمیشن ؟

  • سلام..بعد از 7 روز که اشتراک تموم بشه با خرید یک اکانت دیگه قفلشون باز میشه..البته تا این لحظه اینطوری بوده ممکنه ذر اینده سیاست سونی تغییر کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *