قوانین و مقررات فروشگاه پلی استیشن پلاس
محصول خریداری شده از سایت به منزله پذیرفتن تمامی موارد ذکر شده در زیر می باشد.
1- اکانت های پلاس ظرفیت کامل ، گیفت کارت و بازیهای فروخته شده به علت خرید ما با کارت های اعتباری بین المللی به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نخواهد شد.
2- تحویل اکانتها 1 الی 24 ساعت ممکن است زمان ببرد تا بدست شما برسد.بعد از تکمیل سفارش از طرف ما اطلاعات اکانت در قسمت پروفایل کاربری بخش سفارشات قابل روئیت می باشد.
3- به منظور حفاظت از اطلاعات مشتری ، پشتیبانی تنها به شخص خریدار که شماره سفارش و موبایل تایید شده در سایت دارد انجام می شود ، بنابراین امکان دادن اطلاعات و پشتیبانی به اشخاصی که خود را به جای دوست و آشنای خریدار معرفی کرده اند به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.
4- در صورتی که محصولات” شارژ اکانت پلی استیشن ” و یا ” تمدید اکانت پلاس ” خریداری شود ، کاربر باید اطلاعات اکانت پلی استیشن خود اعم از ایمیل ، پسورد و چند کد بکاپ ( ترجیحا 3 کد ) را به دلیل راحتر شدن ورود ما به اکانت جهت تمدید و یا شارژ در اختیار ما بگذارد.
کد بکاپ چیست و نحوه فعال سازی آن
5 -فروشگاه پلی استیشن پلاس هیچگونه مسئولیتی در قبال اختلالات اینترنتی و اخلال در اپراتورهای داخلی که موجب اختلال در سرویس دهی شود را ندارد.
6 -پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات فقط از 2 روش ارسال تیکت در سایت در قسمت پروفایل کاربری و یا ارسال پیام به ایدی تلگرام Psnshop14@ امکان پذیره و پاسخگویی و پشتیبانی تلفنی امکان پذیر نمی باشد.
7- تنها آدرس رسمی فروشگاه ما Psn14.ir می باشد و ما هیچ سایت دیگری به غیر از این سایت برای فروش نداریم لذا کانال و سایتهایی که به اسم ما فروش اکانت دارند هیچ کدام مورد تایید ما نمی باشند و این حق را برای شکایت از اینگونه دست از افراد محفوظ می داریم.
8- پس از تحویل اکانت به مشتری در خصوص اکانت های پلاس ، توصیه می شود پسورد اکانت و پسورد ایمیل را تعویض نمایید .اکانت های ما به خاطر ظرفیت کامل بودن تعلق 100% به مشتری دارد و مالک اکانت می باشد از این رو در صورتی که بعدا اتفاقی برای اکانت اعم از گم شدن پسورد و یا بن شدن و هک شدن برای اکانت بی افتد فروشگاه پلی استیشن پلاس مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
9 -خریدار موظف است با اطلاع کامل از چگونگی کار با اکانت و اختیار اقدام به خرید کند لذا هرگونه اشکال در استفاده از اکانت از طرف خریدار مانند مشکل در اینترنت و یا بلد نبودن کار با اکانت و… متوجه خریدار بوده و فروشگاه پلی استیشن پلاس مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
10-هرگونه تغییر سیاست فنی از طرف شرکت ارائه دهنده خدمات (سونی) که خللی در استفاده از اکانت شود ( تحریم و…) از حیطه اختیارت ما خارج و نتایج آن همچون بن شدن اکانت و … متوجه فروشگاه پلی استیشن پلاس نمی شود و هیچ پولی عودت داده نخواهد شد.
11 -فروشگاه پلی استیشن پلاس می تواند هر زمان از ارائه خدمات به کاربر ، طبق نظر خود امتناع کند.
12 -هویت و اطلاعات تماس کاربر باید دقیقاً مشخص باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، امکان تماس و پیگیری وجود داشته باشد.
13- وبسایت پلی استیشن پلاس اجازه دارد در هر زمان، نسبت به ویرایش و اصلاح شروط و قوانین کار خود اقدام کند.
14 -فروشگاه پلی استیشن پلاس در تلاش برای ارائه خدمات کامل اکانتها به بهترین شکل ممکن مطابق با قوانین مربوطه است و همواره پشتیبانی های لازم را به عمل خواهد آورد.
15 -در صورتی که ما نتوانیم به هر دلیلی سفارش شما را در زمان حداکثر 24 ساعت آماده نماییم ، مبلغ سفارش شما به صورت کامل با هماهنگی شما عودت داده خواهد شد. ( مبلغ عودت داده شده فقط به شماره کارتی که سفارش شما تکمیل شده است واریز خواهد شد )
16 -چناچه حتی با یک بند از قوانین مخالف هستید از خرید امتناع کنید.