اگر از کسانی هستید که به تازگی وارد دنیای پلی‌استیشن شده‌اید و می‌خواهید حساب کاربری خود را بسازید، لطفاً مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

۱. ابتدا به بخش \”تنظیمات\” (Settings) رفته و گزینه \”کاربر و حساب\” (User and Account) را انتخاب کنید.

۲. در بخش \”حساب‌ها\” (Accounts)، بر روی \”ورود\” (Log-In) کلیک کنید.

۳. زیرا تا به حال حسابی نداشته‌اید، به بخش \”ساخت حساب\” (Create Account) در پایین صفحه مراجعه کنید.

۴. در این مرحله، باید اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و مشخصات دیگر را وارد کنید. خصوصاً در هنگام وارد کردن تاریخ تولد، توجه داشته باشید که در صورتی که کاربر زیر ۱۸ سال باشد، اجازه ساخت حساب PSN به او داده نخواهد شد. بنابراین تاریخ تولد را به گونه‌ای انتخاب کنید که سن شما بیش‌تر از ۱۸ سال تشخیص داده شود.

۵. در این بخش باید کشور و شهر مبدأ خود را انتخاب کنید. اتفاقاً در اینجا، نام کشور ایران در لیست موجود نمی‌باشد. بنابراین باید کشور دیگری را برای خود انتخاب کنید. ما پیشنهاد می‌دهیم ایالات متحده آمریکا را در این بخش انتخاب کنید. البته اگر می‌خواهید بازی‌ها رو با قیمت کمتر و اشتراک پلاس پلی استیشن رو با قیمت کمتر تهیه کنید بهترین گزینه انتخاب کشور ترکیه است. ( برای خرید اشتراک پلاس پلی استیشن ترکیه و یا شارژ اکانت خود به قسمت فروشگاه ما مراجعه نمایید )

۶. یکی از بخش‌های مشکل‌ساز در این فرآیند، وارد کردن کد پستی معتبر است. اگر خویشاوندی در خارج از کشور دارید یا خود شما در کشوری به غیر از ایران زندگی می‌کنید، کد پستی آن جا را به همراه اسم شهر وارد کنید و به فرآیند ساخت حساب PSN بر روی کنسول PS۵ خود ادامه دهید. اگر هیچ‌کدام از شرایط فوق برای شما قابل انجام نیست، می‌توانید با انتخاب ایالت فلوریدا و شهر مبدأ و وارد کردن کد پستی ۳۲۲۰۷، مشکل را رفع کنید. بدون نگرانی، وارد کردن این کد پستی هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

۷. در مرحله آخر، آدرس‌ایمیل، رمز عبور و نام کاربری خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که رمز عبور شما باید به حدی پیچیده باشد که سایر کاربران نتوانند به راحتی به حساب شما دسترسی پیدا کنند. سپس، سونی یک پیام تأییدی را به آدرس‌ایمیل شما ارسال خواهد کرد تا از صحت آدرس‌ایمیل شما مطمئن شود. این پیام را در حساب خود پیدا کنید و با کلیک بر روی گزینه \”تأیید\” (Verify)، صحت‌ایمیل خود را تأیید کنید.

ساخت اکانت پلی استیشن

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.